Alles ingepakt en voorbereid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tonny CB - WaarBenJij.nu Alles ingepakt en voorbereid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tonny CB - WaarBenJij.nu

Alles ingepakt en voorbereid

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

23 September 2017 | Nederland, Amersfoort

We zijn weer druk geweest met de nodige voorbereidingen voor onze reis.
Visa regelen, er waren nieuwe , strengere regels, maar het is gelukt.
Cadeaus ed verzamelen en natuurlijk alles inpakken.
Nog ruim 1 week dan hopen we te gaan.
Inmiddels gehoord dat Weijun en Lily voor burgerlijke stand zijn getrouwd. Ze hebben foto's laten maken (prachtig, wat worden ze knap en mooi gemaakt daarvoor !!)
Wij zullen een feest bijwonen bij de ouders van Lily, tenminste daar hebben ze ons voor uitgenodigd. En in de eerste week ook het verjaardagsfeest van Ping's moeder.
Ook kregen we bericht dat onze binnenlandse vlucht een half uur later wordt, dus in Shanghai een paar uur wachten voor we kunnen verder vliegen......

Tonny

Als vrouw van middelbare + leeftijd reis en verblijf ik graag in China. Vanuit het gestructureerde en rechthoekige Nederland geniet ik van de buigzame mogelijkheden en wegen in de Aziatische landen. Niet teveel plannen, maar ondergaan waar er mogelijkheden zijn en daarin meegaan. Genieten van het eten, genieten van de mensen daar, elkaar niet verstaan en soms toch begrijpen! Hoe kan het?

Actief sinds 15 Sept. 2013