foto's, minder zweten, natuur - Reisverslag uit Wenzhou, China van Tonny CB - WaarBenJij.nu foto's, minder zweten, natuur - Reisverslag uit Wenzhou, China van Tonny CB - WaarBenJij.nu

foto's, minder zweten, natuur

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

26 September 2013 | China, Wenzhou

Ik had weer een stukje getypt maar niet opgeslagen, dus ik begin opnieuw. Wel is het me gelukt op deze chinese computer om wat foto's bij te voegen, helaas nog bij de verkeerdse dag, wie weet kan ik dat nog verplaatst krijgen, anders moeten jullie bij verslag 3 kijken, maar foto's zijn van vandaag!!
Afgelopen nacht is de temperatuur wat gedaald , vandaag rond 27 graden, vandaar dat we besloten te gaan wandelen/klimmen. De berg achter ons huis eerst omhoog en daarna aan de andere kant naar beneden naar ons stukje grond. Het was heerlijk en prachtig zo in de natuur en met mooie uitzichten over de stad. En altijd heeft Ping weer ontmoetingen onderweg. Daarna toch ook nog naar de drukke stad geweest, groothandels gebied, daar is zoveel en zo druk... En dan de bussn, ons vervoermiddel, voor 2 yuan per rit , hoelang je ook blijft zitten. En nog dacht ik het goedkoper te doen , ik wierp in het bakje 0,20 yuancent, ik wist niet dat die ook nog bestonden.. de chauffeur floot mij terug, waar ik zonder tolk niets van had gesnapt, maar Ping redde mij hieruit!
Ik ga nu wel opslaan. Harteljke groet weer van ons.

• 26 September 2013 - 20:08

Anja:

Hoi Tonny,

Super leuk zo'n reisverslag met prachtige foto's! Ik heb bijna spijt dat ik niet mee gegaan ben...........Maar hier is het ook prachtig weer dus heb ik ook een beetje vakantie. Pa's verjaardag is goed en rustig verlopen.

Groetjes ook aan Ping en tot de vlg x

• 26 September 2013 - 21:13

Ter Wheme:

Hoi tonny, we hebben je gemist vandaag opt uitje! Oh en geef niet teveel geld uit want we hebben vandaag toch tekort gehad!! ;-) grs van ons allemaal!