weer, geduld, verjaardag - Reisverslag uit Wenzhou, China van Tonny CB - WaarBenJij.nu weer, geduld, verjaardag - Reisverslag uit Wenzhou, China van Tonny CB - WaarBenJij.nu

weer, geduld, verjaardag

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

24 September 2013 | China, Wenzhou

Nihao, na 3 dagen regen als uitloper van de typhoon boven Guangzhou is vanmorgen de dag gestart met blauwe lucht, wolken en zon. De temperatuur was en is steeds rond 28 graden. Was dus vochtig warm en is het continu wat zweten. Onze dagen komen we door met veel geduld hebben en vanalles moeten regelen; daar tussen door steeds lekker eten, veel in de stadsbussen zitten scheurend tussen alle auto's ed door. Veel foto's maak ik niet , foto van een bankbediende, politie, telefoonwinkel dat is weinig spectaculair, maar mag ook niet.
Gisteren mijn verjaardags activiteit, naar voetmassage , heel luxe, pijnlijk en weldadig, gezellig. Daarvoor de uren bij een bank doorgebracht! En erna eend gegeten. Helaas bij buswachtplaats miste toen Ping zijn mob.telefoon en later bleek een bankpasje... Tja , lastig en schrikken. We hebben gisterenavond nog veel kunnen regelen. Maar daardoor vandaag weer regelen, naar telefoonwinkel en daarna aangifte bij politie. Hiemee bezig van 10.00 tot 15.30. Maar zo weer een ervaring rijker nml opgehaald door politieauto met 3 politie en 3 motoragenten, zo naar een politiebureau! Ook geen foto's van mogen nemen, wel goede aangifte en hulp. Tijdens het vele wachten doe ik soms dommelslaapjes of kijk Tv die overal hangt.
Voor nu nog hartelijk dank voor de reactie van jullie. Groeten aan iedereen. Tonny

• 24 September 2013 - 17:57

Kim:

Gefeliciteerd!!!!

• 24 September 2013 - 18:15

Coosje En Jan:

Ha Tonny en Ping,
    Van harte gefeliciteerd nog, Tonny, met je verjaardag! Je verslagen doen onze nieuwsgierigheid groeien, we wensen jullie sterkte onder alle geduld!
    Groeten, Coosje en Jan

• 26 September 2013 - 00:12

Hannie Van Binsbergen:

Ha Tonny en Ping,
    Nog van harte gefeliciteerd Tonny,alle goeds voor jou.
    Fijn om jullie verslagen te lezen,niet fijn dat Ping spullen mist.
    Zie uit naar het volgende verslag.
    groeten van Hannie en Bouke

Tonny

Als vrouw van middelbare + leeftijd reis en verblijf ik graag in China. Vanuit het gestructureerde en rechthoekige Nederland geniet ik van de buigzame mogelijkheden en wegen in de Aziatische landen. Niet teveel plannen, maar ondergaan waar er mogelijkheden zijn en daarin meegaan. Genieten van het eten, genieten van de mensen daar, elkaar niet verstaan en soms toch begrijpen! Hoe kan het?

Actief sinds 15 Sept. 2013